تمامی مطالب سایت آنتی 666

دانلود ویدیوهای ضدشیطان پرستی - کتاب و..

تمامی مطالب سایت آنتی 666

دانلود ویدیوهای ضدشیطان پرستی - کتاب و..

نگاه تامل‌برانگیز اف‌بی‌آی به ادیان ابراهیمی + عکس

جهان - تصویری که ذیلا مشاهده می‌کنید، تصویر یک صفحه از جزوات آموزشی نیروهای اف‌بی‌آی، دفتر فدرال بازرسی یا همان پلیس ایالات متحده آمریکاست.


در این تصویر که پایگاه اطلاع‌رسانی آمریکایی "خانه شفاف‌سازی اطلاعات" آن را منتشر کرده، سه کتاب الهی تورات، انجیل و قرآن مجید به عنوان نماد ادیان توحیدی یهودیت، مسیحیت و اسلام مورد مقایسه قرار گرفته‌اند و میزان خشونت ناشی از این کتب آسمانی از دیدگاه سیاست‌های حاکم بر دسگاه‌های امنیتی آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است.

همان‌طور که در این نمودار مشخص است، به زعم سیاست گذاران امنیتی آمریکا، به مرور زمان از میزان خشونت‌زایی ادیان یهودیت و مسیحیت کاسته شده اما اسلام همچنان در مسیری ثابت (که به صورت یک خط مستقیم در نمودار نشان داده شده)، متهم به خشونت‌زایی است!

این دیدگاه ضداسلامی که به خوبی خود را در دوره‌های آموزشی اف‌بی‌آی نشان می‌دهد، عامل تبعیض گسترده بر ضد مسلمانان در ایالات متحده آمریکا و همچنین پیش‌زمینه ذهنی مقامات آمریکایی در دشمنی مستمر با جهان اسلام است که بالاخص در دوران پس از یازده سپتامبر خود را بیش از هر دوره‌ای به نمایش گذارده است.

آنچه غربی‌ها به صورت کلان و آمریکایی‌ها به صورت خاص از آن تحت عنوان خشونت‌زدایی از ادیان یاد می‌کنند، چیزی جز تحریف دین از واقعیات خود و تسلیم‌ذیری آن در برابر اندیشه‌های استکباری غرب نیست و طبیعی است که اسلام و کلام‌الله مجید هرگز مشمول چنین قاعده‌ای نمی‌شوند. بنابراین سران آمریکا به این وسیله به این واقعیت اذعان کرده‌اند که اسلام بزرگ‌ترین مانع در برابر تسری افکار امپریالیستی آنان است.

با این اوصاف، این نسخه منتشر شده از تنها یک صفحه از جزوات آموزشی اف‌بی‌آی بیانگر یک صف‌آرایی تمام‌عیار بین اسلام و استکبار است که آمریکایی‌ها نیز آن را دریافته‌اند. طبعا پس از موج بیداری اسلامی، این صف‌آرایی از وضوح بیشتری نیز برخوردار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد